tiistaina, tammikuuta 01, 2008

Uusi vuosi alkuun Malediiveilla!

HeLLo!!

Kello on nyt hieman yli yksitoista illalla. Istun ystävieni Valppaiden vierashuoneessa ja yritän ymmärtää missä olen? Tiedän, että olen yhden maailman kauneimman saariryhmän pääsaarella keskellä Intian valtamerta ja, että tulin tänne lentokoneella. Tiedän senkin, että minun tulisi pelata jalkapalloa. Mutta... kaikki on muuten tapahtunut niin nopeasti, että odotan kuumeisesti koska herään todellisuuteen. Onneksi odottavan aikaa kuluttaessani voin turvautua yhteen kysymykseen, johon varmuudella tiedän oikean vastauksen. Tiedän, MIKSI olen täällä.

Lämpömittarini metrin päässä näyttää ulkoilman tilaksi +27 astetta ja olen nukahtaa pystyyn. Saavuin turvallisesti Malediivien lentokenttäsaarelle tänään aamulla klo 09.10 reilun 25 tunnin matkustamisen jälkeen. Matka sujui ilman suurempia ongelmia.

Vaikka useamman kuvan kerkesinkin jo päivän aikana ottaa, siirrän kuvien lisäämisen kuitenkin suosiolla huomiseen. Hyvää yötä!

-WeLmundo

PS. Eve, muista, että La la la la la la la la Laa, means..